کولر گازی پرتابل چگونه کار میکند؟

تهویه مطبوع پرتابل یک تهویه مطبوع جهانی است که برای خنک کردن اتاق استفاده می شود. کلمه پرتابل به معنای قابل حمل است و علت نامگذاری این کولرها این است که قابل حمل بوده و به دیوار و سقف متصل نمی شوند.

بسیاری از مدل های این کولر گازی دارای چرخ هایی هستند که به راحتی می توان کولر گازی را به اتاق های مختلف منتقل کرد. کولر گازی های پرتابل در مدل ها و اندازه های مختلف تولید و عرضه می شوند، شما باید با بررسی برق AC و در نظر گرفتن نیاز خود کولر گازی مناسب اتاق خود را انتخاب کنید.

کم صدا ترین کولر گازی پرتابل

تفاوت کولر گازی پرتابل با کولر گازی در این است که یکی در خارج از اتاق های ساختمان نصب می شود و دیگری در داخل اتاق نصب می شود.

کولرهای گازی پرتابل کوچک برای محیط های کوچک مانند اتاق خواب، کولر گازی پرتابل متوسط ​​برای اتاق های بزرگ مانند اتاق نشیمن یا اتاق خواب های بزرگ و کولرهای گازی پرتابل بزرگ برای محیط های بزرگ مانند دفاتر تجاری و ادارات مناسب هستند.

کولر گازی پرتابل شیراز

برای اینکه بتوانید بهترین کولر گازی پرتابل را برای مکان مورد نظر خود انتخاب کنید، باید ویژگی های چند مدل مختلف کولر گازی پرتابل را بررسی کنید و سپس گزینه ای را انتخاب کنید که می تواند به بهترین شکل نیاز شما را برآورده کند.

کولر گازی پرتابل چگونه کار می کند ؟

ابتدا باید بدانید که نصب کولر گازی پرتابل بسیار آسان است. کولر گازی را از کارتن بیرون بیاورید، آن را به برق وصل کنید، شیلنگ تهویه را وصل کرده و به بیرون از خانه راه اندازی کنید، سپس تهویه مطبوع را روشن کنید.

هر کولر گازی قابل حمل این دو کار اصلی را انجام می دهد: محل را خنک می کند و رطوبت را از محیط خارج می کند. حال می خواهیم ببینیم که یک کولر گازی قابل حمل چگونه دمای محیط را پایین می آورد و رطوبت هوای اطراف را از بین می برد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد