چگونه گچ مو را ثابت کنیم؟
آیا گچ مو پاک میشود؟
گچ مو از کجا بخریم؟

آیا می خواهید موهای رنگی داشته باشید؟ اما نمی خواهید رنگ و اسپری های موی دائمی را به سر خود بزنید؟ رنگ کردن مو با گچ آسان است و چسبندگی کمی دارد، زیرا گچ پس از چندین بار شستشو از بین می رود.ابتدا مطابق با سلیقه خود رنگ گچ را انتخاب کنید. سپس گچ را به موهای خود بزنید و از موهای رنگی لذت ببرید.

چطور از گچ مو استفاده کنیم

گچ موی خود را از فروشگاه لوازم آرایشی محلی خود یا فروشگاه آنلاین تهیه کنید. به دنبال گچی باشید که از پاستیل های نرم ساخته شده باشد، زیرا بهترین حالت را در موهای شما نگه می دارد و شستن یا برداشتن آن چندان دشوار نخواهد بود. گچ مو معمولاً با استفاده از شامپو و آب شسته می شود.

اموزش استفاده از گچ مو

از استفاده از گچ موهای روغنی خودداری کنید زیرا ممکن است پسماندهای روغنی در موهای شما باقی بماند.

مطمئن شوید که گچ غیر سمی است. مطمئن شوید که گچ شما از مواد غیر سمی و با درجه آرایشی ساخته شده است.(بیشتر گچ های پاستیلی نرم که برای مصارف آرایشی ساخته می شوند غیر سمی هستند.)

گچ مو های رنگی با رنگ های مختلف بخرید. تا بتوانید سرگرم شوید و با رنگ ها و الگوهای مختلف بازی کنید. مجموعه ای از 24 رنگ دریافت می کنید تا بتوانید رنگین کمانی از رنگ ها را در موهای خود ایجاد کنید. یا می توانید یک یا دو سایه داشته باشید که می توانید روی موهای خود قرار دهید.

گچ مو موقت

گچ مو یک بار مصرف نیست و برای مدت طولانی باقی می ماند، بنابراین می توانید مقداری از گچ را استفاده کنید و باقی را برای استفاده بعدی یا هر زمان که می خواهید به موهایتان رنگ موقت اضافه کنید، ذخیره کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد