تفاوت گارانتی و وارانتی

خدمات پس از فروش چیه؟

تعهدی است که یک شرکت به مشتریان خود برای یک دوره معین می دهد، این تعهد شامل تامین قطعات مورد نیاز و متخصص تعمیرات و سرویس محصول و ... می شود.

فکر کنید دستگاهی رو تهیه کردید پس از یک مدت دچار ایراد میشه، نه قطعات اون در بازار موجوده نه تعمیرکاری که توانایی تعمیر اون رو داشته باشه.

فرق گارانتی و وارانتی

خدمات پس از فروش برای شرکت ها هزینه است؟
شاید در نگاه اول خدمات پس از فروش برای شرکت های ارائه دهنده به عنوان هزینه باشد اما در کسب و کارهای نوین اون رو به عنوان ابزار فروش و بازاریابی معرفی می کنند.

اگه خدمات و پس از فروش به صورت درست و اصولی ارائه بشه، میشه گفت یک ابزار سرمایه گذاری برای این شرکت میشه.

به تعریفی میشه گفت اولین محصول با واحد فروش می‌فروشد و بعدی رو با واحد خدمات پس از فروش.

کارت گارانتی و وارانتی

گارانتی

فرق بین گارانتی و خدمات پس از فروش این که کلمه تعهد جای خود را به ضمانت می دهد یعنی تولیدکننده به مصرف‌کننده ضمانت می دهد دستگاه در مدت مشخصی اگه ایرادی پیدا کرد یا باید ایراد را به صورت رایگان برطرف کند و یا دستگاه را تعویض کند.

 وارانتی

یه ذهنیتی که همه وارانتی ها دارند اینه که از گارانتی بالاتره، اما اینطور نیست یک سری از فروشندگان این کلمه را زیادی بزرگش کردن.

گارانتی وارانتی چیست

تفاوت خدمات و گارانتی در این است که هزینه خدمات انجام شده از مشتری دریافت میشود و هیچ چیز رایگان نیست .

 گارانتی های معتبر

 خیلی مهمه که محصولی که می خواهیم بخریم حتماً گارانتی اصلی و معتبر باشد، با توجه به این بازار آشفته لوازم خانگی تعدادی از شرکت هایی که گارانتی معتبر را ارائه می‌دهند رو به شما معرفی می کنیم.

شرکت ها سامانه هایی در این خصوص طراحی کردند که قبل از خرید می توانند اصالت آن را ازشون استعلام کنید که بعداً به طور کامل توضیح میدم.

شرکت های گارانتی کننده کولر گازی

شرکت های گارانتی کننده کولر گازی

تصمیم گیری و انتخاب از بین برنده های متعدد کار سخت و دشواری میشه، ولی یکی از شاخصه هایی که میتونه کمکمتون کنه خدمات پس از فروش شرکت مورد نظر است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد