پاپیت چیست ؟ از کجا پاپ ایت بخریم ؟ چگونه با پاپ ایت بازی کنیم؟

Pop It چیست؟

به طور کلی اسباب بازی نقش مهمی در شکل گیری شخصیت و رشد کودکان دارد. بنابراین باید در انتخاب نوع و کارکرد اسباب بازی ها بسیار حساس بود. همچنین باید در مورد هدف و کارایی اسباب بازی های مختلف اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین اسباب بازی ها را برای کودکان خریداری کنید. برخی از اسباب بازی ها در دسته اسباب بازی های فیجت قرار می گیرند که به گونه ای طراحی شده اند که ضد استرس و استرس زا هستند. بازی های فشاری یا پاپیتی در این دسته قرار می گیرند.

پاپیت چیست

برای بسیاری از ما پیش آمده که حباب های روی پلاستیک را فشار داده ایم و از این حرکت و صدای آن لذت برده ایم. popit دقیقا همین کار را می کند و حس خوشایندی را در کودکان ایجاد می کند. این اسباب بازی تخته ای تشکیل شده از حباب های سیلیکونی یا پلاستیکی و در رنگ ها، شکل ها و اندازه های مختلف در بازار موجود است.

پاپت اسلایم

این بازی به گونه ای طراحی شده است که کودکان می توانند بارها از آن به روش های مختلف استفاده کنند. با توجه به توانایی های مختلفی که پاپ ایت ها دارند، می توان آنها را به عنوان اسباب بازی های چند منظوره تعریف کرد که می تواند کودکان را سرگرم کند و از نظر آموزشی مفید واقع شود.

بازی های پاپ ایت چگونه روی افراد تأثیر می گذارد؟

دکتر کاترین اسپرر، پروفسور محاسبات رسانه ای در دانشگاه کالیفرنیا، اعتقاد دارد که رفتارهای استرس زا امروزه در جهان رایج است و بسیاری از افراد نوعی از این رفتار را در زندگی خود دارند.

شناخت روند رو به رشد این رفتارها در جهان منجر به اختراع محصولاتی مانند فیجت ها شده که برای کمک به کاهش اضطراب و استرس در افراد تولید می شوند. به گفته این استاد دانشگاه، مردم بر این باورند که پاپت ها به آنها کمک می کند تمرکز و علاقه خود را به یک موضوع خاص افزایش دهند. آنها همچنین معتقدند که اسباب بازی های حبابی به آرامش و کنترل خشم کمک می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد