معرفی کلاه خاخامی

در زمان‌های گذشته انسان‌ها بر اساس فرهنگ یا علاقه خود از کلاه‌های مختلفی استفاده می‌کردند و روی هر کدام از آن‌ها اسم خاصی را می‌گذاشتند. به کلاه های لبه دار و گرد کلاه پاناما گفته می شود که در ایران با نام کلاه خاخامی یا فدورا شناخته می شود.

عموم مردم کلاه فدورا و خاخامی را شبیه به یکدیگر می‌دانند در صورتی که آن‌ها با یکدیگر تفاوت‌های جزئی دارند. ورود این نوع کلاه به بنادر پاناما برای صادر شدن به اروپا، آسیا و آمریکای شمالی باعث شد تا مردم آن را به نام کلاه پانامایی بشناسند.

در ساخت کلاه خاخامی از پشم کوبیده یا نمد استفاده می‌شود، کلاه خاخامی دارای لبه‌ای 5تا10 سانتی متری است و دور بخش تاج کلاه نیز معمولا با یک روبان یا بند گره زده شده است.

پیشنهاد خرید رنگ های متنوع کلاه خاخامی 

کلاه های خاخامی و نمدی امروزه در میان بلاگر ها، هنرمندان و افرادی که در زمینه مد و زیبایی فعالیت می کنند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در بسیاری از پیچ های اینستاگرامی به ویژه پیج های افراد معروف و بلاگر هایی که در زمینه سبک زندگی، عکاسی و پوشاک فعالیت می کنند عکس هایی با ژست ها و حالت های مختلف با این مدل کلاه های شاپویی مشاهده می کنید.

ژست گرفتن با کلاه فدورا

ست کردن با کلاه خاخامی

مدل عکاسی کلاه خاخامی

عکس با کلاه خاخامی

تیپ با کلاه خاخامی

استایل با کلاه خاخامی

عکس با کلاه خاخامی

ژست با کلاه خاخامی

یکی از نکات مثبت این کلاه شاپو ها استفاده به عنوان یک کلاه 4فصل می باشد که هم با لباس های تابستانی و هم با لباس های زمستانی مثل پالتو به خوبی هماهنگ می شود.

از مشخصه هایی که در بیشتر این مدل کلاه ها می توان دید تعبیه یک نخ تنظیمِ سایز برای اندازه دور سر است که باعث می شود حتی کودکان 5سال به بالا نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

سایز کلاه خاخامی

نکته

  • فرم صورت در انتخاب نوع کلاه تأثیرگذار است. کلاه خاخامی دارای لبه‌ گرد و پهن می باشد.
  • استفاده از کلاه تیپ ساده و معمولی شما را تبدیل به یک استایل شیک و جذاب کند.
  • کلاه خاخامی برای کسانی که به عکاسی مد و فشن علاقه‌مند هستند نیز گزینه ایده آلی محسوب می شود
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد