-توربان لمه از کجا بخریم؟
-ترند ترین توربان های شاین
-قیمت کلاه توربان های لمه
-الگوی توربان لمه
-آموزش توربان لمه ای


توربان هایی که از پارچه های لمه و براق تولید می شوند به دلیل نمای شاین و درخشنده ای که دارند بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

توربان لمه ای

قیمت کلاه حجاب مشکی لمه دار

بدون شک رنگ مشکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین رنگ ها در زمینه پوشاک به ویژه در میان بانوان ایرانی است. این مدل توربان لمه دار مشکی نیز به راحتی با بیشتر رنگ ها و لباس ها قابل ست شدن می باشد.

توربان براق

خرید توربان لمه براق

ظاهر زیبایی دارد و در نگاه اول بسیاری را جذب خواهد کرد. برای محافظت بهتر و دوام بیشتر از این کلاه حجابِ شیک بهتر است با آب سرد و با دست شستشو شود.

توربان لمه طلایی

خرید کلاه حجاب طلایی

از این توربان کلاهی می توان در زیر شال و روسری نیز استفاده کرد، بخش پشتی این توربان دارای قسمتِ کشی برای حالت گیری بهتر و شل نشدن روی سر می باشد.

توربان لمه قرمز

خرید کلاه توربان قرمز

علاوه بر ست کردن با لباس های مختلف در طول سال، این کلاه حجاب قرمز رنگ هماهنگی خوبی با لباس های قرمز و زرشکی داشته و از اکسسوری های کاربردی برای شب یلدا می باشد.

کلاه حجاب سورمه ای پلیسه دار

توربان لمه سورمه ای و اکلیل دار با کشسانی مناسب و دوخت تمیز، برای جلوگیری از ریزش اکلیل ها بهتر است با آب سرد شستشو شود، رنگبندی این مدل توربان لمه پلیسه بسیار متنوع می باشد.


hfdfdfd dfdfdfd

توربان لمه بادمجونی

خرید توربان کلاهی لمه دار رنگی

توربان شاینِ جدید از بهترین کلاه هایِ حجابی با پارچه لمه و ضخامت متوسط که برای دختران 10سال تا بزرگسال قابل استفاده است، این نوع توربان لمه ساده برای پوشانندگی تمام موها مناسب نیست و تنها بخش یالایی سر را می پوشاند


توربان لمه مشکی

توربان لمه ای مشکی

کلاه توربان لمه مجلسی با طرح ساده که مناسب همه نوع مجلس و مهمانی است. هنگام خرید این کلاه حجاب مجلسی لمه در نظر داشته باشید که بخشی از مو ها را می توان داخل آن قرار داد و مانند اکثر توربان ها باید قسمتی از مو ها از توربان بیرون باشد.


توربان لمه نقره ای

خرید کلاه حجاب لمه ای

توربان پلیسه دار لمه با رنگ های مختلف مناسب استفاده در دورهمی ها و جشن های مختلف که با تغییر زاویه نور شاهد رنگ های درخشانی روی آن خواهید بود، همچنین عکس های زیبایی را می توانید با پوشیدن آن تجربه کنید


توربان با پارچه لمه

توربان با پارچه لمه زرد طلایی

توربان شیک و با کیفیتی که به خوبی روی سر قرار می گیرد و برای پوشیدن زیر روسری و شال بسیار کاربردی است، اندازه آن در نگاه اول کمی کوچک به نظر می رسد اما با کشسانی بالایی که دارد برای موهای پرحجم نیز قابل استفاده است.

توربان لمه جدید

خرید کلاه حجاب مشکی- طلایی

الیاف این توربان بسیار مرغوب و لطیف است و قابلیت تنفس پوست را به خوبی فراهم می کند، از بهترین  مدل ها برای مهمانی ها و مجالس است و خطوط طلایی آن در زمینه مشکی هارمونی جذابی را ایجاد کرده است.

کلاه حجاب سرخ

قیمت توربان قرمز آجری

توربان جدید مدل دار از جنس پلی استر، ویسکوز و نخ با طرحی از گل رز که بالای پیشانی قرار می گیرد. این کلاه حجابی تا بالای گوش ها را می پوشاند و افرادی که موهای بلند و پرحجم دارند توصیه می شود بخشی از مو ها را بیرون از توربان قرار دهند.

قیمت توربان لمه مدل رز

محصولی ظریف، سبک با سایز مناسب که به راحتی و بدون اذیت کردن پوست و مو روی سر قرار می گیرد. و خیال شما را از بابت افتادن شال و روسری برای حفظ حجاب راحت می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد