جوراب بلند با چی ست کنیم؟
در این مقاله نکات و نحوه ی ست کردن جوراب های بلند با انواع کفش را شرح میدهیم تا بتوانید با انتخاب مناسب یک استایل جذاب داشته باشید.

جوراب ها علاوه بر زیبایی تاثیر بسزایی درسلامت پا دارند در واقع این دو قلو های جذاب پوست پاها را از حساسیت، قارچ و ...حفاظت می کنند. وقتی برای خرید یک جفت جوراب وارد یک فروشگاه جوراب می شویم باید بدانیم که چه نوع جورابی با کفش و استایل ما هماهنگی دارد.جوراب ها در جنس ، رنگ و اندازه های مختلف ارائه میشود که هر کدام کارایی خاص خود را دارد.

مشاهده جدیدترین مدل های جوراب بلند (بیش از30مدل)

جوراب بلند چیست؟

امروزه جوراب های بلند در دو سایز بالازانو و زیرزانو در رنگ و طرح های متنوع ارائه میشوند.جورابهای بالازانو با ساق بلند تقریبا تا وسط ران را میپوشاند و گزینه مناسبی برای استفاده با دامنهای کوتاه و میدی هستند.می‌توان گفت جوراب بلند در رقابت با انواع جوراب شلواری ها لگ و ساپورت بوده و جایگزین خوبی برای آنها محسوب می شود.

انواع استایل با جوراب بلند

1- استایل رسمی و کلاسیک : در این استایل ازجورابهایی با رنگهای خنثی و متعادل مانند مشکی ، سورمه ای ، قهوه ای تیره و خاکستری تیره استفاده میشود که به راحتی با انواع لباس ها هماهنگ می شوند.

مدل جوراب بلند رسمی زنانه

پیشنهاد محصول⇓

2- استایل غیررسمی : در این سبک از جوراب هایی با رنگهای شاد و جذاب مانند قرمز ، زرد ، نارنجی و ... جهت جلب توجه افراد استفاده می شود.استفاده از جورابهایی با رنگ روشن تاثیر زیادی بر روی استایل می گذارد.ترکیب های رنگی مکمل مانند نارنجی-آبی ، زرد-سبز و قرمز-آبی گزینه های مناسبی هستند. بطور کلی ترکیب جورابهای رنگی با شلوارک جین و تیشرت سفید بسیار چشم نواز خواهد بود.

خرید جوراب ساق بلند رنگی

3-استایل مجلسی : معمولا نوع شیشه ای و بدن نمای این جوراب ها نیز طرفداران خاص خود را دارند و  به جای ساپورت های مجلسی نیز می توان آنها را با انواع لباسهای مجلسی و کفش های پاشنه دار پوشید.

عکس انواع جوراب مجلسی بلند

اگر ظاهری ساده دارید و میخواهید کمی رنگ ولعاب به آن ببخشید پیشنهاد میکنیم از مدل ضخیم، بافت دار و طرحدار آن استفاده کنید که به راحتی می توان آن را با تیپ کژوآل و اسپرت ست کرد.ترکیب جوراب ساق بلند ضخیم طرحدار با شلوارک یا دامن های کوتاه جین و کتان شما را برای رفتن به یک مهمانی دوستانه آماده می کند.

مدل جدیدترین جوراب اسپرت دخترانه

پیشنهاد محصول⇓

یکی دیگر از کاربرد های آن استفاده از جوراب بلند بافتنی در فصول سرد بعنوان یک پاپوش گرم و متفاوت می باشد که با نیم بوت و بوت های بلند ست می شود.

انواع جوراب بافتنی با قلاب

جوراب بلند با چه کفشی بپوشیم؟

جوراب بلند را می توانید بنا به موقعیت خود با انواع کفش های مختلف استفاده کنید و هر چقدر کفش ها باز تر و سطح بیشتری از جوراب در معرض دید قرار بگیرد استایلتان متفاوت تر خواهد بود و بیشتر جلب توجه می کند.

1- پوشیدن با بوت ، نیم بوت: اگر تمایل به پوشیدن بوت با دامن و یا شلوارک های کوتاه دارید از جوراب فانتزی بلند با پترن های مناسب با رنگ لباستان استفاده کنید. ترکیب جوراب های بلند رنگی با چکمه زیرزانو را برای فصل پاییز گزینه ای عالی برای عکاسی می باشد که می توان این ظاهر را با پلیور یا ژاکت کامل کرد.

استایل جوراب بلند با بوت

2- پوشیدن با صندل و کفش کالجی

مدل جوراب بلند زنانه طرح دار با کفش کالج

پیشنهاد محصول⇓

3-پوشیدن با کفش اسپرت و ورزشی

مدل جوراب بلند دخترانه با کفش اسپرت

4- پوشیدن با کفش پاشنه دار

استایل جوراب بلند با کفش پاشنه بلند

نکات انتخاب رنگ جوراب بلند

انتخاب اشتباه یک جوراب میتواند هارمونی تیپ شما را بر هم بزند بنابراین بهتر است در این مورد دقت زیادی داشته باشیم.

۱_جوراب را با شلوارتان ست کنید نه کفش ! این یک اشتباه رایج است و طبق اصول مد و استایل باید رنگ جوراب و شلوار سایه روشن یا مکمل یکدیگر باشند.

۲_سعی کنید رنگ الگو و پترن های بکار رفته در جوراب با رنگ شلوارتان هماهنگی داشته باشد مثلا رنگ های جیغ و طرح فانتزی مناسب تیپ های کلاسیک و رسمی نیستند.

3_استفاده بیش از حد از جوراب های طرح دار از جذابیت استایلتان کم میکند بهتر است شلوار یا جوراب را ساده انتخاب کنید.

4_طرح ها و الگو ها شخصیت شما را نشان می دهد اگر میخواهید حس شوخ طبعی و سرگرمی به لباس خود اضافه کنید به دنبال طرح های شاد و جالب بگردید تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد